De gemeente Roosendaal heeft de afgelopen jaren geïnvesteerd om de binnenstad aantrekkelijker te maken. In 2009 is de binnenstad autoluw geworden en wordt onnodig gemotoriseerd…
Druk enter om te zoeken of ESC om te sluiten
We gebruiken cookies om ervoor te zorgen dat onze website zo soepel mogelijk draait. Als je doorgaat met het gebruiken van de website, gaan we er vanuit dat ermee instemt.